onsdag 7 januari 2015

Frost-tårta med Elsa och Anna

Hoppas ni alla haft det bra under helgerna :-) Nu är det dags att återgå till rutinerna.
Tog även en liten paus från bak och blogg men nu längtar jag efter att få komma igång igen.
Vill tacka alla er som tittat in här under 2014 ♡ och hoppas att ni även vill följa mig under det kommande året !!

2014:s sista tårta blev en Frost-tårta med Elsa och Anna. Tycker fortfarande att de där tjejerna är riktigt svåra att få till och blev inte helt nöjd med slutresultatet men jag gjorde mitt bästa att få dem så bra som möjligt.
Ser nu fram emot 2015 och hoppas på många roliga tårtor under året.



Ljus botten, fylld med hallonmousse och vitchokladfluff, täckt med SP


Frost tårta med Elsa och Anna passande till en liten go Elsa

Anna i Frost




Elsa



nyfiken på fler bilder på tårtor
följ mig på instagram

en_kaka_till
,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar