måndag 26 augusti 2013

Tillbaka igen!!

Hej hopp!
Då va semestern slut och det är dags att återgå till verkligheten igen,i eftermiddag väntar första arbetsdagen på 5 veckor.
Hoppas ni alla haft en underbar sommar!! Och visst är det härligt att sommarn,solen och värmen dröjt sig kvar :-)
Superkul att se att bloggen haft lite besökare under uppehållet,tack för det <3
Våra 2 veckor i Bulgarien var helt underbara,varmt och skönt med sol och bad,god mat och dryck och framförallt inga måsten. Det är semester det !

Har nu bestämt mig för att försöka hinna studera lite under hösten så det kan hända att tiden inte räcker till att baka så mycket som jag önskar men det jag hinner med ska jag självklart dela med mig av till er.
Har en tårtbeställning till helgen att pyssla med under veckan,superkul!!
I helgen bakade jag vinbärsrutor,första baket på tre veckor,underbart. De va smarriga men jag kände mig ändå inte helt nöjd. Ska baka dem igen med lite små ändringar av orginalreceptet före jag delar med mig av receptet till er :-)




smaskiga men inte helt perfekta....
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar