fredag 11 april 2014

Caketopper med Hello Kitty

Tycker detta med att dekorera tårtor är så superkul!! Och som jag skrivit många gånger tidigare är jag så glad och tacksam för alla tårtförfrågningar jag får <3. Men ibland måste jag påminna mig om att detta är min hobby och att tiden även ska räcka till arbete och familj också :) Tackade därför nej till 3 av 4 tårtförfrågningar denna helgen....detta är lika trist varje gång men glädjande nog kunde jag iallafall bidra med två caketoppers !!
Den första blev denna med den söta figuren Hello Kitty




Hello Kitty bjuder på tårta och två söta ugglor är med på kalaset
 
 
 
Hello Kitty Caketopper



Efter fotografering satte jag på några fjärilar runt Hello Kitty
 

3 ljus på tårtan till dagens 3-åring :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar