söndag 23 februari 2014

Doptårtor till en liten Lucas

Jobbhelgen är avklarad för denna gång och i morgon ska jag njuta av en ledig dag.
I går kväll pysslade jag med två doptårtor som hämtades idag.
Alla tårtor är roliga att göra men det är något extra kul att kunna få förtroendet till en sådan speciellt tillfälle som ett dop :)
Till de här tårtorna hade jag helt fria händer och jag provade mig på en bebis som jag sett hos fantastiska bakverk&fikastunder och en "Miranda nalle" som jag tycker är så otroligt söta!!
Såhär blev resultaten:
 
NR.1

Båda tårtorna fyllda med citronmousse och hallonmousse,täckta med SP



en bra beskrivning på denna goding hittar ni hos bakverk&fikastunder


Snuttefilt och leksaker fick vara med bebis på doptårtan
 
 
Tuff tuff tåget körande med huvudpersonens namn :)
 
 
Doptårta
 
 
NR.2
 
Doptårta
 
 
 
Doptårta med miranda nalle



 
 
För att vara min första Miranda-nalle är jag nöjd med resultatet :)



Nallar fick pryda sidorna
 
 
Nalle med hjärta,filt och klossar
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JAG FICK ÄRAN
ATT GÖRA LUCAS DOPTÅRTOR
 

 

 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar