tisdag 7 januari 2014

Liten tårta till juridikstuderande tjej

Japp jag hann få färdigt dagens tårta på två dagar !! Detta blev också årets första tårta :)
Tårtan var en födelsedagstårta till en tjej som studerar juridik och gillar katter. Önskemålet va att en vågskål,en svart och vit katt skulle vara med på tårtan. Men tanke på den knappa tiden så känner jag mig nöjd,men visst önskar jag att jag haft lite mer timmar att lägga på dekorationen.
Eftersom det inte var så mycket färg på själva dekorationen så valde jag att göra färgstark tårta.



Ljus botten fylld med jordgubbsmousse och ananasmousse,täckt med SP
 
 
 
En stor rosa rosett



den svarta katten lurar på den vita ;)
 
 
 
Justitsias vågskålar
 
 
 
Juristtårta med katter och stor rosett
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar