torsdag 9 november 2017

Våningstårta / Doptårta

Även om jag nu gjort en del våningstårtor så är det alltid lite pirrigt.
Och självklart alltid lika kul!!
Den här doptårtan skulle vara i två våningar och
önskemålen för övrigt var att den skulle gå i färgerna rosa, vitt och guld.

Jag valde och göra en liten sockerbebis inbäddad i blomblad på toppen.
Övriga tårtan dekorerade jag med blommor, fjäril ,pärlor och en rosett. 
All dekoration är gjort i sockerpasta.

Tårtan är fylld med jordgubbsmousse och citronmousse.
Täckt med vaniljsmörkräm och SP.


Våningstårta / Doptårta

Doptårta med socker bebis


Sockerbebis inbäddad i blomblad

Doptårta i rosa vitt och guld

Tack för att jag fick äran och göra

Melissas doptårta 💗


Följ mig gärna på instagram
en_kaka_till


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar