fredag 5 juli 2013

Brösttårta nr 3

Idag tillverkades den tredje tårtan med bröst....nästan så det snart får bli en egen kategori här på bloggen ;-) Populära de där tårtorna!!
Vill ni kika på de brösttårtor jag gjort tidigare så finns de här och här
Jag har ju hört talas om att sockerpastan kan uppträda lite annorlunda i värme och idag kan man ju säga att jag fick pröva på det....haha,ett tag trodde jag att jag skulle bli knäpp på riktigt ;-)
Den blev varm,mjuk,svettig och svårhanterlig vilket syns lite på korten också men tillslut fick jag till det och efter den fått "svalka" sig i kylen så blev den bättre :-)
Jag hoppas att jubilaren blev nöjd!!


Ljus botten fylld med glasscream och mjölkchokladfluff,täckt med SP



Lite extra detaljer,halsband och tatuering ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar