onsdag 10 juli 2013

Tårta med fyrhjuling och timmervagn

Lite glest mellan inläggen nu men jag har fullt upp med alla roliga tårtförfrågningar under juli så jag hinner inte baka så mycket för övrigt.
Den senaste tårtan var en födelsedagstårta till en man i sina bästa år som brukar hålla till i skogen.
Önskemålet var att det skulle finnas med en fyrhjuling med en tillhörande timmervagn. Själv hade jag inte den minsta aning om hur en sådan vagn ser ut så jag fick ut på Google och leta lite ;-)
Det som är lite extra kul är att det är tredje tårtan som jag gör till samma beställare :-D ,tidigare har jag gjort den här och här .Är så roligt när någon återkommer igen!!




Ljusbotten fylld med jorgubbsmousse och mjölkchokladsfluff,täckt med SP



Behöver nog skaffa en ny kamera ....de här bilderna blev lite fläckiga...
 
 
 
En stock kvar sen är vagnen lastad :-)
 
 
 
Fyrhjuling med timmervagn
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar